Volkswagen Motor Polska stawia na taniec, różnorodność i nowe wartości przedsiębiorstwa

W czwartek, 25. maja obchodzono w Volkswagen Motor Polska po raz drugi Dzień Różnorodności. W ramach spotkania dla pracowników poprzez choreografię taneczną wyrażono nowe wartości koncernu i marki Volkswagen.

„Długo zastanawialiśmy się, w jaki sposób najlepiej przedstawić i zaangażować pracowników w poznawanie nowych wartości przedsiębiorstwa (razem, blisko klienta, odważnie, wydajnie, uczciwie, uważnie).  Po dłuższej dyskusji zdecydowaliśmy się na taniec i była to bardzo dobra decyzja“, wyjaśnia Ewa Mrok-Salamońska, kierownik działu personalnego w Volkswagen Motor Polska, odpowiedzialna za projekt „Nowa kultura przedsiębiorstwa”.

Nowe wartości idealnie wkomponowały się w wydarzenie z okazji tegorocznego Dnia Różnorodności. Volkswagen Motor Polska jest sygnatariuszem Karty Różnorodności i w 2016 roku zorganizował z tej okazji specjalny dzień, podczas którego pracownicy mogli zaprezentować swoje pasje i hobby.  

W tym roku zachęcano załogę do wyrażenia siebie poprzez ubiór, makijaż czy fryzurę. Różnorodność połączono z nowymi wartościami i wyrażono tańcem pod czujnym okiem profesjonalnych tancerzy.

Podczas wydarzenia pracownicy mogli dopisywać na poszczególnych stanowiskach, co dla nich oznaczają poszczególne wartości. W zakładzie trwa zakrojona na szeroką skalę kampania informacyjna dot. nowych wartości.

Zdjęcia

Ta witryna używa plików cookie.
Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, oraz sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj.
Jeżeli akceptujesz naszą politykę wykorzystywania polików cookie, kliknij: nie pokazuj więcej tego komunikatu.